סרטון תדמית לעסק הם דרך יעילה לקידום עסק.
הם יכולים לשמש ככלי שיווקי כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים.
הם יכולים לשמש גם ככלי מכירות או יצירת לידים, כמו גם למטרות הדרכה.
אסטרטגיית שיווק הווידאו צריכה להתבסס על הדברים הבאים:
סוג הסרטון שאתה רוצה להפיק
הקהל שאליו אתה מכוון
המסר שאתה רוצה להעביר
התקציב שלך
אילוצי הזמן שלך
סרטון תדמית לעסק, הוא סרטון קצר המפרסם ומקדם מוצר, שירות או חברה.
סרטוני תדמית לעסקים, הם בדרך כלל באורך של 1-3 דקות
וחברות יכולות להשתמש בהם כדי להגביר את המכירות שלהן.
סרטוני תדמית מצוינים גם לבניית מודעות למותג,
הגברת המעורבות עם הלקוחות והגברת ההמרות.
היתרונות העיקריים של שיווק בוידאו, הם היכולת להעביר את המסר שלך בצורה אישית יותר והיכולת להגיע לקהל ברמה יותר רגשית.
הפלטפורמות הפופולריות ביותר לשיווק וידאו הן פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב וטוויטר.
לארבע הפלטפורמות הללו יש את המספר הגבוה ביותר של צפיות וניתן להשתמש בהן כדי לשווק את העסק או המוצר שלך בקלות.
שיווק בווידאו הוא אחת הצורות הפופולריות ביותר של שיווק תוכן מכיוון שהוא מעסיק את הצופים בצורה משמעותית יותר מסוגי תוכן אחרים כגון טקסט או תמונות.
סרטוני תדמית לעסק אשר מופקים היטב, מצולמים היטב וערוכים בצורה מקצועית,
יעילים ביצירת תנועה לאתר שלך, הגדלת שיעורי ההמרה באתרי מסחר אלקטרוני ועוזרים בבניית אמון עם לקוחות פוטנציאליים.